Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

7





Η αγαπητή Κολόνα που κάμει και πολλά ωραίες τούρτες (έτσι ακούγεται στην πιάτσα), έδωκε μου τούτο το βραβείο, και την ευχαριστώ πολλά!! 

Πρέπει να ακολουθήσω κάποιους κανόνες λαλεί, (τώρα να δούμε ήντα κανόνες εν τούτοι).


  • Να πω 7 πράγματα για μένα
  •  Να την αναφέρω (check)
  • Να δώσω το βραβείο σε 10 άλλους bloggers(που να τους έβρω;;)


Έχουμε και λέμε, 7 πράγματα που πρέπει να μάθετε για μένα:

1. Αρέσκει μου πολλά η σοκολάτα!!
2. Εμεγάλωσα μέσα στα περβόλια (εν μια που τις αγάπες μου), και αν με ρωτούσατε τωρά τί επάγγελμα θα εδιάλεγες να σπουδάσεις θα σου έλεγα γεωπόνος.
3. Είμαι συνάδελφος με τον Invictus (όχι δεν δουλεύουμε μαζί, δεν τον ξέρω καν προσωπικά, απλά εσπουδάσαμε την ίδια επιστήμη (η άλλη αγάπη)
4. Αρέσκει μου πολλά να μαγειρεύω, και θα ήθελα κάποια στιγμή να παρακολουθήσω μαθήματα μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής
5. Μαζεύω γραμματόσημα από τον καιρό του δημοτικού
6. Έχω θέμα με τα ψηλοτάκουνα ένεκα φυσικού ύψους και υπομένω ένα μαρτύριο κάθε φορά που χρειάζεται να τα φορέσω
7. Δεν έχω βάψει ποτέ τα μαλλιά μου και είχε φορές που με ερωτούσαν αν εν βαμμένα!!


Σε ποιους να το δώσω και να μεν το έχουν παίξει;
Παίξατε δεν παίξατε θα (ξανα)παίξετε.

Λοιπόν το βραβείο πάει (τα drums please):

Coula
Ηφαιστίωνας
Kitchen Stories
Περτίτζι
Ουφ!
andrik
Leviathan
Ululant Hoodwink
Πεζούνι
Evil Chef








18 σχόλια:

  1. Στο 1 & 4 ειμαι μαζί σου! :)))))

    Ειμαι κοντή αλλα σπανιότατα φορω τακουνια...μα εν τζαι εν να σπάσει το πλάσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :). Εγώ προσπαθώ να τα αποφεύγω όσο μπορώ. Στη δουλειά που είμαι βλέπω τις άλλες τις κοπέλες με τις σκαλωσιές, γιατί τα παπούτσια που φορούν εν όπως τες σκαλωσιές, και προσπαθώ να καταλάβω πως ισορροπούν.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Και εσύ γεωπόνος κύριε?? Μπράβο!!! Άτε περιμένω και τα δικά σου 7 !!

      Διαγραφή
  3. Ω! Σ΄ευχαριστώ!
    Κατ΄αρχήν συγχαρητήρια για το δικό σου βραβείο!
    Εύχομαι να ακολουθήσουν κι άλλα, άμα το θες...

    Όσο για το δικό μου, έχω μια κάποια αμηχανία και έμφυτο δισταγμό, όταν μου χαρίζουν βραβείο:
    - στο να μιλήσω για μένα, και
    - σε ποιους να το δώσω...Χίλια ευχαριστώ, χωρίς δέσμευση ότι θα διανεμηθεί πιο πέρα...

    Πάντως, αν θες να με ρωτήσεις οτιδήποτε έχει σχέση με τα μαγειρέματα, που σε δυσκολεύει και θες να το μάθεις, ευχαρίστως να βοηθήσω!:)
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τζαι 'γω θέλω να φορώ ψιλοτάκκουνα λόγω ύψους, αλλά έχω λλίο πρόβλημα.... Είμαι άντρας! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεν μου ανησυχείς!! Για όλα υπάρχουν λύσεις!!
      Πάρε παράδειγμα τον Σαρκοζυ!!

      http://www.gophoto.it/view.php?i=http://shoeblogs.com/wordpress/images/highmen1.jpg#.UGV_fI0SE1A

      Διαγραφή
  5. ααααα μόνο στο ότι μεγάλωσα μέσα στα περβόλια.. Γεωπόνος.. δεν θα θελα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γεια σου συμπατριώτισσα
    συγνώμη που ήρτα ακάλεστη στο μπλογκοσπίτι σου εν θέλω να ενοχλώ..αν τζιαι οι κυπραίοι είμαστε γνωστοί για τη φιλοξενία μας.....ήβρα το μπλογκ σου που τη βόλτα μου στη μπλογκογειτονιά μας
    ετράβηξε με το όνομα , το κοπελλούα, λαλώ τούτο εν κυπριακό...ύστερα είδα στο προφίλ σου.. Κύπρος..α γι αυτό λαλώ :))
    συγνώμη για την πολυλογία μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς με βρήκες Δελφινάκι!!! Εν ήρτες ακάλεστη!! Το blog εν ανοικτό για όλους :)

      Διαγραφή
  7. σοκολάτα!!!! :-)

    ευχαριστώ για το βραβείο :-)
    έπαιξα άλλο παιχνίδι σήμερα έτσι θα πουλήσω τα 7 όμως :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ευχαριστώ κοπελλούα
    καλώς βρεθήκαμε θα χαρώ να τα λέμε και στο μπλογκ σου και στο δικό μου
    σε καλωσορίζω και ευχαριστώ που έγινες αναγνώστρια
    παώ να γινω κι εγω στο δικό σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επιτέλους! Είπα να μη γράψω πολλα πρώτο σχόλιο κα να παν του κω...!

    Το λοιπόν σε ζηλεύω για τα περβολια!

    Πέ μας και τι χρωμα εν το μαλλουδι!

    Δηλ. είσαι κομπιουτερου; Εγω είμαι λίγο σβουμ σε τούτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μαλλούδι εν καστανό, με δόσεις ξανθού κατά περιόδους... Ας εν καλά τα γονίδια της γιαγιας :)

      Κομπιουτερού και άγιος ο θεός!! Έννα σε κάμω σαίνι, μεν έχες έννοια!!

      Διαγραφή

Σχολιάστε ελεύθερα: