Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Εδώ Λεμεσός!!!

Πάω, Φεύγω!!! Σήμερα έχει καρναβάλι, έχει διασκέδαση, έχει χαβαλέ.. Οπότε παίρω των οματιών μου και φεύγω από Λευκωσία και πάω στη Λεμεσό να το κάψω!!!! Είναι η πρώτη φορά που πάω στο καρναβάλι στη Λεμεσο. 

Ελπίζω αγαπητοι μου Λεμεσιανοί να μας κρατήσετε αμείωτο το ενδιαφέρον και να μην βαρεθούμε γρήγορα. Να δούμε τον βασιλιά καρνάβαλο, να αλλάξουμε παραστάσεις βρε αδελφε. Φτανει μαθήματα ασκήσεις, διάβασμα. Ωρα για δράση!!!

Οποτε αγαπητοί μου συμπλογκερς ,  αν δείτε μια πελλή με κάτι άλλες πελλές ντυμένες καρναβάλι, με την υπογράφουσα αυτή την ανάρτηση να φορεί μια περούκα σαν κι αυτή(περίπου, οτι πιο κοντινό έβγαλε ο googlis),

και γυαλιά καρδούλες(πάλι ότι πιο κοντινό έβγαλε ο googlis),










και να οδηγεί μέσα στο highway Λευκωσίας- Λεμεσού, μην γελάσετε, εγώ θα είμαι!!!

Ατε καλά να περάσουμε, καλά να περάσετε, καλά καρναβάλια να έχουμε, διασκεδάστε !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ελεύθερα: